Sunday 31 July 2011

Bercakap Dengan Jin - 1

 

Siri Bercakap dengan Jin (SBDJ) yang disiarkan dalam majalah Variasari semenjak April 1981 hingga Januari 2005 sebanyak 284 siri selama 23 tahun 6 bulan kini dibukukan untuk jilid 1. Novel tersohor dan terlaris ini tiada di pasaran terbuka dan hanya dijual secara online. Berminat sila hubungi Wan Mud Shardihan bin W. Dahalan di talian 019-6541534. RM25.80 (Semenanjung) RM28.80 (Sabah&Sarawak) tidak termasuk caj pos.

15 comments:

  1. Salam encik mud, berapa harga untuk satu buku jilid pertama?

    ReplyDelete
  2. Slm. Wah Bang Wan, dasat meniaga Siri bercakap dengan jin plak. Berapa jual ni. tak kena saman dengan tamar jalis ke. kang kalau dia hantar harimau jadian atuk dia camana abang nak handle hehe

    ReplyDelete
  3. Sebuah buku hanya RM 25.80 bg Semenanjung &
    RM 28.80 bg Sbh&Srwk.

    ReplyDelete
  4. Bukan meniaga. Cuma bantu2 aje. Takat tu je yang boleh sumbang kepada Saudara Tamar Jalis. Kalau anda pengikut setia SBDJ tentu terbaca bahawa Harimau Jadian tersebut hanya setakat menjaga 7 keturunan dan terhenti pada arwah datuknya sahaja. Lagipun, saka hanya kacau orang yang berniat jahat je..Jangan lupa beli. Ajak kawan2 beli..

    ReplyDelete
  5. waa.. lopuk lopak la.. dah ado blog.. terbaikkk.. teruskan usaha memartabatkan ilmu2 warisan alam melayu yang semakin terpencil dalam kehidupan duniawi umat akhir zaman..

    ReplyDelete
  6. Salam Tok Janggut. Tok nya ilmu pun apa kurangnya. Kaf 40 yang bisa dijadikan bom. Kongsi2 lah dengan anak cucu..Saya hanya musafir di satu daerah asing, berkelana..demi mencari ilmu..Mengenal Diri..

    ReplyDelete
  7. Salam. Diharap saudara dapat juga menerbitkan semula siri Berkelahi Dengan Syaitan ataupun satu jilid mengandungi koleksi kesah tersebut. Saya yakin ramai generasi baru terelepas koleksi kesah hebat ini. Tk

    ReplyDelete
  8. Salam Tuan Wan..., saya nak minta no telefon utk saya menghubungi Tuan Wan.... Tolong paparkan disini....!!!

    ReplyDelete
  9. Subhanallah, tahniah tuan, berjaya menjejaki dan mengenali beliau, moga semua kita dirahmati

    ReplyDelete
  10. bleh order lg ka buku nie?

    ReplyDelete
  11. Salam bleh order lagi ker

    ReplyDelete
  12. Admin bz. Tq menjengah ke blog ini.

    ReplyDelete